Obchodní podmínky internetového obchodu Ivana Marie Primusová – M.B.PRIM

I. Základní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“ nebo „VOP“) vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího dostupného na adrese www.mbprim.cz (dále jen „internetový obchod“).

IČO: 66032652
Nejsme plátci DPH
se sídlem: Drozdov č.p. 41, 267 61 Drozdov (okres Beroun)
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona vedená v RŽP
Spisová značka: 320202 - Městský úřad Hořovice

Kontaktní údaje prodávajícího:

E-mail:
Telefon:
+420 704 370 031
Web:

Adresa pro korespondenci, vrácení zboží a reklamace: Drozdov 41, 267 61 Drozdov (okres Beroun), Česká republika.

(dále jen „prodávající“)  

a kupujícím, kterým může být spotřebitel (fyzická osoba mimo rámec své podnikatelské činnosti) nebo podnikatel (osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti).

2. Kupní smlouvy jsou uzavírány výhradně prostřednictvím internetového obchodu na adrese: www.mbprim.cz . Ostatní domény ( www.mbprim.com , www.mbprim.eu , www.mbprim.sk , www.mbprim.net ) v současnosti slouží pouze jako přesměrování na www.mbprim.cz a samostatně neumožňují uzavření kupní smlouvy.

3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese: www.mbprim.cz (dále jen „internetový obchod“). VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před těmito VOP.

4. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce. Informace před uzavřením smlouvy, proces objednávky a tyto VOP jsou k dispozici v českém jazyce.


5. Ustanovení výslovně označená jako „pouze pro spotřebitele“ se vztahují jen na kupujícíhospotřebitele. Pro podnikatele platí odlišná úprava zejména v oblasti odpovědnosti za vady a práva z vadného plnění.

6. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

II. Informace o zboží, cenách a slevách

1. Informace o zboží, jeho hlavních vlastnostech a ceně jsou uvedeny u jednotlivých položek v internetovém obchodě. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech daní, poplatků a případných recyklačních příspěvků. Náklady na dopravu a balení se zobrazují v rámci objednávkového procesu před odesláním objednávky.

2. Prezentace zboží v internetovém obchodě je informativního charakteru a nejde o návrh na uzavření smlouvy; prodávající není povinen smlouvu ohledně tohoto zboží uzavřít.

 3. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Slevy a akce se nesčítají, neníli uvedeno jinak.

 4. Slevy a povinnost uvádět nejnižší cenu: Pokud je cena dočasně snížena (akce, sleva), prodávající současně uvádí i informaci o nejnižší ceně, za kterou v posledních 30 dnech před zlevněním zboží nabízel (nebo od zahájení prodeje, jeli kratší).

 5. Informace o dostupnosti a dodacích lhůtách jsou uvedeny u zboží; nejsouli uvedeny, platí, že zboží „skladem“ obvykle odesíláme do 1–3 pracovních dnů, zboží „na objednávku“ dle individuálního potvrzení v akceptaci objednávky.

 6. Zboží s digitálními prvky: U zboží s digitálními prvky prodávající poskytuje po dobu, kterou může spotřebitel rozumně očekávat, aktualizace (včetně bezpečnostních), nezbytné k zachování shody zboží se smlouvou. Informace o požadavcích na kompatibilitu a interoperabilitu jsou uvedeny u příslušného zboží, jeli to relevantní.

III. Zákaznický účet

1. Kupující se může registrovat a zřídit si zákaznický účet. Prostřednictvím účtu může sledovat objednávky a provádět další objednávky. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3. Kupující je povinen uvádět správné a pravdivé údaje a při změně je aktualizovat. Přístup je chráněn přihlašovacími údaji; kupující je povinen je chránit. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu v důsledku nedostatečného zabezpečení na straně kupujícího.

4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

7. Založením zákaznického účtu zpracováváme osobní údaje nezbytné pro vedení účtu; podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.


IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Kupující provádí objednávku z účtu po registraci, nebo bez registrace vyplněním objednávkového formuláře.

2. Před odesláním objednávky je kupující seznámen s celkovou cenou včetně daní, poplatků a nákladů na dodání. Před odesláním objednávky má možnost zkontrolovat a opravit vložené údaje.

 3. Objednávku kupující odešle kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT s povinností platby“ (nebo rovnocenné jasné označení povinnosti platby). Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP.

 4. Po odeslání objednávky prodávající neprodleně potvrdí její doručení emailem (automatické potvrzení). Toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření smlouvy.

 5. Kupní smlouva je uzavřena až okamžikem, kdy prodávající kupujícímu zašle emailem výslovné přijetí objednávky (akceptaci) nebo kdy prodávající zboží vyexpeduje a tuto skutečnost kupujícímu potvrdí. Součástí akceptace jsou tyto VOP v aktuálním znění.

 6. Pokud některý z požadavků kupujícího nelze splnit, prodávající zašle kupujícímu upravenou nabídku. Smlouva je v takovém případě uzavřena až potvrzením upravené nabídky kupujícím.

 7. Kupující může objednávku zrušit do okamžiku doručení akceptace ze strany prodávajícího; zrušení provede emailem nebo telefonicky na kontaktech uvedených v těchto VOP.

 8. V případě zjevné chyby v ceně (např. chybějící či mimořádně nízké číslo, zjevné překlepy) není prodávající povinen zboží dodat za chybnou cenu, a to ani po odeslání automatického potvrzení. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího a nabídne uzavření smlouvy za správnou cenu.

 9. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (internet, telefon) si hradí kupující sám dle běžných sazeb svého poskytovatele; prodávající si neúčtuje žádné zvláštní poplatky.

V. Platební podmínky

1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

bezhotovostně převodem na účet prodávajícího: 22591200/0600 (CZK), vedený u MONETA Money Bank, a.s.,

bezhotovostně převodem na účet prodávajícího:
274311930/0600 (EUR)
IBAN: CZ06 0600 0000 0002 7431 1930
BIC / SWIFT: AGBACZPP
, vedený u MONETA Money Bank, a.s., 

online platební kartou prostřednictvím platební brány (jeli na eshopu dostupná),

dobírkou v hotovosti nebo platební kartou při převzetí (dle možností dopravce),

v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru (jeli nabízen).

2. Společně s cenou zboží hradí kupující i náklady na dodání ve zvolené výši. Celková částka je uvedena před odesláním objednávky a v potvrzení objednávky.

3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.

4. Při platbě převodem je cena splatná do 14 dnů od akceptace objednávky; zboží může být odesláno po připsání platby. Při ostatních způsobech je cena splatná při převzetí nebo v rámci platební brány.

5. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

6. Peněžní závazek kupujícího je splněn okamžikem připsání částky na účet prodávajícího nebo zaplacením dopravci/na výdejním místě.

7. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

8. Prodávající vystavuje daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě; kupující souhlasí s jejím zasláním emailem.


VI. Dodání zboží

1. Možnosti doručení objednaného zboží:

doručení na konkrétní adresu určenou kupujícím,

doručení do výdejního místa / výdejního boxu dle zvolené přepravní společnosti (např. Balíkovna, Zásilkovna, DPD, apod.),

osobní odběr u prodávajícího po předchozí telefonické domluvě,

2. Volba způsobu dodání se provádí při objednávce. Náklady na dodání jsou zobrazeny před odesláním objednávky a v potvrzení.

 3. Jeli způsob dopravy sjednán na žádost kupujícího odlišně, nese kupující rizika a dodatečné náklady spojené s tímto způsobem.

 4. Kupující je povinen zboží při převzetí od dopravce zkontrolovat, zejména neporušenost obalu. V případě zjevného poškození zásilku nepřebírejte nebo sepište s přepravcem škodní záznam.

 5. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí. Zvolíli kupující dopravce, kterého prodávající nenabízí, přechází nebezpečí škody předáním zboží tomuto dopravci.

 6. Nepřevezmeli kupující zboží z důvodů na své straně, hradí náklady opakovaného doručování nebo jiného způsobu dodání.

 7. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny a převzetím věci.


VII. Právo na odstoupení od smlouvy (pouze pro spot
řebitele)

1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

2. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. U smlouvy na více druhů zboží nebo dodávky po částech běží lhůta od převzetí poslední položky nebo části.

3. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to elektronicky nebo písemně.

4. Pro uplatnění práva na odstoupení zašlete oznámení o odstoupení na email:  info@mbprim.cz nebo písemně na adresu prodávajícího. Můžete využít vzorový formulář uvedený na konci těchto VOP, není to však povinné. Prodávající potvrdí přijetí oznámení bezodkladně emailem.

5. Spotřebitel odešle nebo předá zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení, na adresu: Ivana Marie Primusová – M.B.PRIM, Drozdov č.p. 41, 267 61 Drozdov (okres Beroun). Do balíku uveďte číslo objednávky a kontaktní údaje pro rychlejší zpracování.

6. Prodávající vrátí spotřebiteli všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání do výše nejlevnějšího nabízeného standardního způsobu dodání, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení. Prodávající není povinen vracet peněžní prostředky dříve, než obdrží vracené zboží nebo než spotřebitel prokáže, že je odeslal.

7. 
Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, i v případě, že zboží nelze vrátit obvyklou poštovní cestou.

8. Platby budou vráceny stejným způsobem, jakým byly uhrazeny, ledaže se strany dohodnou jinak.

9. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Vrácení v původním obalu není podmínkou.

10. Právo na odstoupení spotřebitel nemá v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména jdeli o:

zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou spotřeby,

zboží v zapečetěném obalu, které bylo po dodání vyňato z obalu a z hygienických důvodů jej nelze vrátit,

audio/video nahrávky nebo počítačové programy v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání porušen,

periodika, noviny nebo časopisy,

ubytování, přepravu, stravování nebo využití volného času, poskytované v určeném termínu,

služby, které byly s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele zcela poskytnuty před uplynutím lhůty pro odstoupení,

dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty a spotřebitel byl poučen o ztrátě práva odstoupit.

11. Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo přerušení výroby či dovozu. Kupující bude informován bezodkladně, peněžní prostředky mu budou vráceny do 14 dnů.


VIII. Práva z vadného plnění, shoda se smlouvou, reklamace

A) Spotřebitel:

1. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady, odpovídá sjednanému popisu, jakosti, množství a funkčnosti, je vhodné k účelu, ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, a má vlastnosti podle veřejného prohlášení prodávajícího nebo výrobce. U zboží s digitálními prvky zajišťuje prodávající po přiměřenou dobu aktualizace nutné k zachování shody.

2. Projeví‑li se vada do 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže se prokáže opak nebo to vyplývá z povahy věci.

3. 
Spotřebitel může požadovat bezplatné uvedení do souladu opravou nebo výměnou (dle své volby); prodávající může zvolený způsob odmítnout, je‑li nemožný nebo nepřiměřený. Neumožní‑li prodávající odstranění vady v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro spotřebitele, nebo se vada vyskytne opakovaně, nebo je vada podstatná, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

4. Lhůta pro uplatnění práva z vady činí 24 měsíců od převzetí. U použitého zboží lze tuto lhůtu zkrátit až na 12 měsíců; pouze pokud je to výslovně u konkrétního zboží uvedeno před uzavřením smlouvy.

5. Uplatnění reklamace: Reklamaci lze uplatnit osobně nebo zasláním zboží na adresu prodávajícího; doporučujeme přiložit stručný popis vady, číslo objednávky a kontaktní údaje. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o přijetí reklamace.

6. Náklady: V případě oprávněné reklamace nese prodávající náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět, případně je spotřebiteli nahradí. Způsob dopravy vždy předem dohodněte s prodávajícím.

7. Lhůta pro vyřízení: Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, nedohodne‑li se se spotřebitelem na delší lhůtě. O výsledku reklamace bude spotřebitel informován písemně (e‑mailem).

8. Právo z vadného plnění nevzniká, pokud vadu způsobil spotřebitel nebo pokud o vadě před převzetím věděl.

B) Podnikatel:

1. Podnikatel je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody a vady vytknout bez zbytečného odkladu. Na později vytknuté vady se nepřihlíží.

2. Práva z vadného plnění podnikatele se řídí § 2099 a násl. občanského zákoníku; domněnka vady dle bodu A.2 se na podnikatele nevztahuje.

IX. Komunikace a doručování

1. Smluvní strany si mohou doručovat písemnosti emailem, poštou nebo kurýrem. Kupující doručuje na kontaktní email: info@mbprim.cz, případně na adresu prodávajícího. Prodávající doručuje na email nebo poštovní adresu uvedenou kupujícím.

2. Zpráva zaslaná emailem je doručena okamžikem jejího dojití do sféry dispozice adresáta (např. doručením do emailové schránky). Nevrátíli se jako nedoručitelná, má se za doručenou nejpozději následující pracovní den po odeslání.


X. Mimosoudní řešení sporů a dozor (pouze pro spotřebitele)

1. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy u České obchodní inspekce (ČOI), která je zároveň dozorovým orgánem a příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (Ústřední inspektorát – oddělení ADR).

Adresa: Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2

E‑mail: podatelna@coi.gov.czadr@coi.cz

Web: https://coi.gov.czhttps://coi.gov.cz/informace-o-adr/ 


Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb. a poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech a možnostech řešení sporů.

2. Pokud se spor nepodaří vyřešit přímo s prodávajícím, může spotřebitel zahájit mimosoudní řešení sporu výlučně na svůj návrh. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé uplatnil své právo, které je předmětem sporu.

3. Seznam příslušných (notifikovaných) subjektů pro mimosoudní řešení sporů v EU je dostupný na: https://consumer-redress.ec.europa.eu/dispute-resolution-bodies

4. Užitečné informace a pomoc pro spotřebitele naleznete na informačním portále 

Consumer Redress (informace a kontakty na ADR subjekty v EU):  https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_cs a na portálu Vaše Evropa: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/index_cs.htm.

5. Pro on‑line nákupy můžete využít platformu Evropské komise pro řešení sporů on‑line (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika poskytuje poradenství: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/.

7. Podání návrhu:

Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat online prostřednictvím portálu ČOI: https://coi.gov.cz, případně poštou či osobně. V návrhu uveďte náš kontaktní e‑mail: info@mbprim.cz .

8. Náklady a lhůty:

Řízení u ČOI je pro spotřebitele bezplatné; každá strana si hradí své vlastní náklady. ČOI usiluje o vyřízení sporu do 90 dnů od zahájení řízení; ve složitých případech může být lhůta přiměřeně prodloužena.

XI. Řazení nabídek, recenze a personalizované ceny

1. Řazení nabídek v internetovém obchodě vychází zejména z těchto hlavních parametrů: dostupnost zboží, cena, oblíbenost/prodejnost a případně relevance k vyhledávacímu dotazu. Váha parametrů může být stejná nebo může upřednostňovat dostupnost a cenu; detailní informace může prodávající uvést u konkrétního seznamu produktů.

 2. Zveřejňujemeli uživatelské recenze, uvádíme, zda a jak ověřujeme, že pocházejí od skutečných kupujících (např. spárováním s objednávkou). Recenze, které nebylo možné ověřit, jsou jako takové označeny.

 3. Používáli prodávající personalizované ceny na základě automatizovaného rozhodování, informuje o tom spotřebitele u zobrazené ceny. Pokud není uvedeno jinak, ceny nejsou personalizovány.


XII. Ochrana osobních údajů


1. Způsob zpracování osobních údajů je popsán v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, dostupném v internetovém obchodě. V něm jsou uvedeny i informace o právech subjektů údajů a kontaktech na dozorový úřad.


XIII. Závěrečná ustanovení

1. Veškeré smluvní vztahy se řídí právem České republiky. Spory budou řešeny u příslušných soudů České republiky; u spotřebitelů tím nejsou dotčena pravidla mezinárodní příslušnosti ani jejich kogentní práva podle práva státu jejich obvyklého bydliště. Spotřebitel může uplatnit svá práva i u soudů státu svého obvyklého bydliště a prodávající může vůči spotřebiteli uplatnit nároky pouze u soudů tohoto státu. Obsahuje‑li vztah mezinárodní prvek, použije se české právo; tím nejsou dotčena kogentní práva spotřebitele podle práva státu jeho obvyklého bydliště.

2.  Změny VOP: Prodávající může VOP měnit či doplňovat. Pro konkrétní smlouvu platí znění účinné v okamžiku uzavření. Nové znění prodávající zveřejní v internetovém obchodě.

3. Archivace smlouvy: Kupní smlouvu včetně VOP prodávající archivuje v elektronické podobě nejméně po dobu stanovenou právními předpisy a není veřejně přístupná. Na žádost spotřebiteli poskytne prodávající kopii smlouvy a VOP na trvalém nosiči.

4. 
Ustanovení o nebezpečí změny okolností (§ 1765 odst. 2 občanského zákoníku) se použije pouze ve vztahu k podnikatelům.

5. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

6. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

7. Přílohou obchodních podmínek jsou vzorové formuláře: Odstoupení od smlouvy a Reklamace, který si můžete stáhnout níže ve formátu (PDF).


Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 9.1.2025 do odvolání.

Předchozí znění ze dne: Zatím žádná

Informace pro kupující (spotřebitele): v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.



Přílohy:

Formuláře ke stažení:

🌿 Stáhnout formulář - Odstoupení od smlouvy  

🍃 Stáhnout formulář - Reklamace

Vyberte vzorový formulář  (vyplňte, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím na adresu - Adresát: Ivana Marie Primusová - M.B.PRIM, Drozdov č.p. 41, 267 61 Drozdov (okres Beroun),  E-mail: info@mbprim.cz


Důležité informace k vrácení zboží:

Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Do zásilky vložte kopii potvrzení objednávky, faktury nebo jiný doklad umožňující identifikaci.

Poznámka:

Aktuální kontakty, postupy pro reklamaci, odstoupení od smlouvy a p
řípadné doplňující formuláře jsou vždy dostupné na www.mbprim.cz.

Pokud máte dotazy, kontaktujte nás na info@mbprim.cz nebo +420 704 370 031.